دانلود سوال امتحان عربی قران پیامword

دانلود فایل ورد نمونه سوالات امتحانی عربی قرآن و پیام های آسمانی تلگرام: fileword@

دانلود سوال امتحان عربی قران پیامword

دانلود فایل ورد نمونه سوالات امتحانی عربی قرآن و پیام های آسمانی تلگرام: fileword@

فقط کافیست یک نمونه سوال را دانلود کنید بهترین نیستیم ولی بهترین سوالات را طراحی کرده ایم ، این یک ادعا نیست،امتحان کنید
لطفا جهت حمایت از پدیدآورنده اثر و احترام به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.
آی دی پشتیبانی در تلگرام:
soaleword@
برای یافتن سوال مورد نظر خودتان در کادر جستجوی زیر نام درس را بنویسید و کلید اینتر را بزنید و یا بر روی علامت ذربین کلیک کنید.

آخرین نظرات

برای دانلود روی تصویر یا  اینجا کلیک کنید

دانلود سوال قرآن هفتم و هشتم و نهم نوبت اول

آی دی پشتیبانی در تلگرام:
soaleword@


در صورت خراب بودن لینک بالا از لینک کمکی استفاده کنید

لینک کمکی دانلود


اگر هر سه درس را لازم ندارید می توانید هر درسی را که لازم دارید 

به صورت جداگانه و با قیمت کمتر دانلود کنید

بر روی درس مورد نظرخودتان کلیک کنید


سوال قرآن هفتم نوبت اولword


 سوال قرآن هشتم نوبت اولword


 سوال قرآن نهم نوبت اولword


این فایل در قالب word و همراه با فونت هایشان ذخیره شده اند.

در صورت به هم ریختگی فونت ها را از اینجا دانلود کنید و نصب نمائید

(طریقه نصب در داخل پوشه فونت ها توضیح داده شده است)


یادآوری مهم: این سوالات فشرده (زیپ) می باشد بعد از دانلود با کلیک راست بر روی فایل و زدن گزینه اکسترکت آن ها را از حالت زیپ خارج کنید.

اگر هم نرم افزار زیپ را نصب ندارید حتما آن را از اینترنت دانلود و سپس نصب کنید


ما در همه حال پیشتیبان شما هستیم در صورت وجود هر نوع مشکل با ایمیل زیر مکاتبه کنید

fileword@chmail.ir

یک کم صبور باشید حتما پاسخ داده می شود


نظرات  (۵)

  • شعبان زینالی
  • پول واریز کردم ولی فایل دانلود نشد

    پاسخ:
    سلام کاربر گرامی. وقتی هیچ راه ارتباطی مشخص نکردید من چطور فایل را به شما ارسال کنم؟؟اگر ایمیل یا تلگرام نداشتیدحداقل شماره تلفنتون را ارسال می کردید
  • فرهادزارع
  • به این شماره

    09171089303 

    دیشب ساعت 22و19دقیقه واریز کردم

    پاسخ:
    سلام به ای دی تلگرامتون ارسال شد

    sghl

    پول را واریز کردم اما نشد

    پاسخ:
    سلام-هیچ راه ارتباطی اینجا مشخص نکردید-
    برسی هم کردم ولی به نام پدرام فایلی خریداری نشده بود-مگر اینکه با نام دیگری خریداری کردید
    لطفا مشخصات کامل خود را با تلفن یا ایمیلتون برام بفرستید تا براتون ارسال کنم
    ای دی تلگرام به من میتونید پیام بدهید
    پشتیبانی تلگرام

    @soaleword

  • سیده فاطمه رضوی
  • سلام لطفاً برای من به این شماره همراه در ایتا بفرستید. چون من پرداخت کردم اما برام دانلود نشده، ممنونم

    09152698807

    پاسخ:
    سلام-به ایمیلتون ارسال شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">