دانلود سوال امتحان عربی قران پیامword

دانلود فایل ورد نمونه سوالات امتحانی عربی قرآن و پیام های آسمانی تلگرام: fileword@

دانلود سوال امتحان عربی قران پیامword

دانلود فایل ورد نمونه سوالات امتحانی عربی قرآن و پیام های آسمانی تلگرام: fileword@

فقط کافیست یک نمونه سوال را دانلود کنید بهترین نیستیم ولی بهترین سوالات را طراحی کرده ایم ، این یک ادعا نیست،امتحان کنید
لطفا جهت حمایت از پدیدآورنده اثر و احترام به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.
آی دی پشتیبانی در تلگرام:
soaleword@
برای یافتن سوال مورد نظر خودتان در کادر جستجوی زیر نام درس را بنویسید و کلید اینتر را بزنید و یا بر روی علامت ذربین کلیک کنید.

آخرین نظرات

فایل word طرح درس سالانه پیام های آسمان
پایه هفتم هشتم نهم - ویژه نوبت اول و دوم

با خرید این فایل خود را از طراحی و درد سر آن راحت کنید

برای دانلود بر روی تصویر زیر یا اینجا کلیک کنید

به راحتی ویرایش و تغییرات لازم را انجام دهید

نگران بهم ریختگی فایل هم نباشید

این فایل ها در قالب word و همراه با فونت هایشان ذخیره شده اند.

می توانید فونت ها را از اینجا رایگان دانلود کنید

ضمنا این فایل ها فشرده می باشد که برای باز نمودن آن بایستی نرم افزار زیپ یا رر را در سیستم خود نصب نمایید و همچنین همراه این فایل pdf نیز موجود است که اگر نخواسته باشید تغییرات دهید به راحتی بتوانید کپی و پرینت تهیه نمائید

نظرات  (۳)

لیلا ادیب در مطلب تماس با من

سلام هزینه پرداخت کردم اما لینک دانلود فعال نشد طرح درس پیامهای اسمان هفتم و هشتم و نهم

پاسخ:
کاربر گرامی وقتی که هیچ راه ارتباطی برای  من نفرستاده اید چطور مشکل شما را برسی کنم؟
لطفا ای دی تلگرام یا ایمیل خود را از همین طریق ارسال کنید تا برسی نماییم

با سلام

برای خرید فایل word طرح درس سالانه پیام های آسمان
پایه هفتم هشتم نهم - ویژه نوبت اول و دوم پرداخت کردم ولی لینک برایم ارسال نشده .

لطفا بررسی کنید.

پاسخ:
سلام به ایمیل شما ارسال شد

با سلام هزینه را پرداخت کردم اما  لینک دانلودی برایم نیامده ؟
چگونه به لینک دسترسی پیدا کنم؟

پاسخ:
سلام پاسخ را به ایمیلتون فرستادم-ایمیل خود را باز کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">